Pomoc agencji SEO – sposób na sukces w sieci

Pomoc agencji SEO – sposób na sukces w sieci

Odwiedź http://bit.ly/2eNNnZ4. Skorzystaj z sugestii fachowców z firm SEO

Firmy oraz właściciele portali internetowych, którzy chcą pojawiać się na najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na minimum trzy sposoby. Pierwszy, którego nie rekomendujemy, to podejmowanie działań samemu. Nie mając wiedzy w zakresie SEO i nie śledząc systematycznie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, ciężko działać rzetelnie i – najważniejsze – skutecznie. Drugi sposób to utworzenie etatu dla specjalisty od SEO, lecz nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzecie wyjście to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przewidziane na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Atutem kooperacji z agencją SEO jest to, że obok speców od SEO w pracują tam dodatkowo osoby od kampanii Google Ads, projektowania graficznego, kreatywnego pisania i kodowania, które służą merytoryczną pomocą w tych obszarach.

Cechy profesjonalnej agencji SEO

Agencji SEO w naszym kraju jest wiele. Na co zwrócić uwagę podczas wyboru firmy, która wywinduje w górę naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy wybrać markę, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, a również tych kreatywnych i marketingowych, z każdym rokiem rośnie, co nie zawsze niesie za sobą odpowiednią jakość usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od około dekady, można mieć zaufanie, iż dysponuje ona znacznym doświadczeniem i może w każdej chwili zaprezentować ciekawe portfolio swoich byłych klientów. Na stronach agencji SEO zazwyczaj dodawana jest sekcja „Case study”. Przed zatwierdzeniem umowy powinno się przeanalizować studia takich przypadków, aby sprawdzić, jakich wyników można oczekiwać po agencji, jak również to dla jakich branż pracowała i jakie trudności udało jej się rozwikłać. Solidna agencja SEO to taka, której działania są transparentne: pisze o planach prac na nadchodzące tygodnie, a także przesyła raporty z wykonanych działań i ich efekty.

Kolejna licząca się kwestia to personalizacja oferty i dostosowanie strategii prac do charakteru działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w parę minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, należy traktować to jak znak ostrzegawczy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel sumiennej agencji SEO powinien skontaktować się z zainteresowanym klientem, by poprosić o dokładniejsze informacje o firmie, potrzebne do przygotowania dla niej wszechstronnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można znaleźć na własną rękę w internecie, jak np. informacja o prowadzonych do chwili obecnej działaniach SEO czy o kluczowych dla klienta produktach albo usługach, które pragnie wypromować.

Jaki model rozliczeń z firmą SEO wybrać?

Nieufnie należy podejść do firm SEO, które proponują umowę z opłatą za wypracowany rezultat. W takim modelu zleceniodawca rozlicza się z firmą SEO wtedy, gdy słowa kluczowe uzyskają uzgodnione w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top5 bądź Top10). To wciąż często spotykany rodzaj rozliczeń, lecz wiąże się ze sporym ryzykiem – można wszak uzyskać błyskawiczne rezultaty przy pomocy łamania zasad określonych przez Google. Nieprzerwanie modyfikowany algorytm również nie ułatwia dotrzymania obietnic złożonych klientowi, dlatego solidna firma SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych pozycji. Jeśli idzie o opłatę za usługi firmy SEO, to rzadko jest ona stała – często w pierwszych tygodniach po zawarciu umowy nieodzowne są większe nakłady finansowe, aby przeprowadzić drobiazgowy audyt SEO, a później zrealizować wszelkie wyliczone w nim prace. W kolejnym okresie współpracy, gdy strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, koszty prac bywają znacznie mniejsze.

Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]